Ingen inspiration

Nu har jag massor att berätta om helgen, jag skulle säkert kunna skriva en hel bok! Om hur snabbt arbetsdagen ändå gick i lördags, hur kräftskivan ute på Ramsö var, hur gott de åländska kräftorna smakade. Jag skulle kunna berätta om hur full Ali blev och hur jobbig han var att försöka få sig med hem, hur han somnade i bilen på väg in till stan och att han glömde både hemnycklarna och bilnycklarna i bilen. Om åskan och regnet igår om ledde till ett långt strömavbrott på Sparhallen och om hur jag nästan trodde att jag skulle få gå hem innan strömmen kom tillbaka. Om hur trött jag var igårkväll, om filmen som jag och Toffe hyrde..

Men nu har jag ingen lust.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja! vi måste ses oftare det här året. jag och malin kanske kan komma till dig i uppsala i höst:) ingen av oss ska gå i skola hella. only work work woork.



ha det bra och sköt om dig vännen! :)

2008-08-19 @ 11:20:07
URL: http://eemmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0