http://eemmi.blogg.se/

Jag och Toffe var ut till Lemland på middag i Tisdags. Kantarellstuvning, mums! På hemvägen hyrde vi film, No Country For Old Men(den visade sig vara ganska bra ända tills slutet, då den sluta tvärt och varken jag eller Toffe förstod meningen med det), och sedan råkade vi se Emma svänga in till Sparhallen med sin Civic så vi var busiga och följe efter och nästan anföll henne. Toffe kollade in hur Emma hade sina högtalare i trunken, eftersom han ska fixa det åt mig i min bil. Det var en såndär rolig spontan sak som man bara kommer på om man har Toffe med sig. Det var kul att träffa Emma, hoppas vi kan bli bättre på att ses under det här året även fast jag är i Uppsala för det mesta.

"sen for vi till sparhallen, då hade tydligen toffe och ida följt efter oss :D ida studsa in i min bil från ena dörren och toffe från andra (fast toffe var mest intresserad av hur mina högtalare satt fast i trunken, hööhh) ååh vad ida var glad :) och dom hade bara farit till sparhallen för att träffa mig. gud så gulligt av dem ^^"


I morse var jag och besiktade bilen, den blev godkänd och det var ganska intressant att se hur besiktningsgubben klämde och kände och drog i spakar lite här och där. Efter det skulle jag ha farit och handlat men varken Sparis eller Kantis hade öppnat än så jag var in till Fiskekojan och hälsade på. Tobbe bjöd på varm saft så vi pratade lite strunt och sedan tyckte han att jag skulle komma in senare med pajen som jag ska baka idag. Vi får se hur det blir med den saken..

Kommentarer
Postat av: erriperri

Jaa det är sundsvall och du är nog ute och cyklar om du tänker på gävle :D men det är någon annan som också trott det :O hiiihi

2008-08-14 @ 17:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0