Glad i glaset


I Tisdags fick vi låna ett glas i skolan med uppgiften att fotografera det. Svartvit skulle det vara och idag så lämnade jag in bilden ovan. Jag hade en idé om att belysa glaset med en liten lampa som jag har i min nyckelknippa, den lyser lite blått och jag tänkte att det kommer att bli en häftig bild, hursomhelst så blev det inte alls lika häftigt när fotot skulle vara svartvit. Jag är inte alls nöjd med mitt bidrag egentligen, den känns tråkig och inte alls speciell på något vis. Jag som hade lovat mig själv att det här sista året så ska jag verkligen kämpa och göra mitt bästa, inte bara i foto utan i alla ämnen. Men vad gör man när man har huvudvärk, är snuvig och känner sig lite småhängig? När motivationen och kreativiteten inte alls är på topp.

Inatt har jag sovit länge och bra. Mådde som sagt inge vidare igårkväll så jag somnade vid 12 och steg upp vid 10 i morse och var pigg och mådde mycket bättre. Jag fixade passfoton till mitt svenska körkort innan skolan och i biblioteket letade upp en artikel i Illustrerad vetenskap som jag ska prata om på Naturkunskapen på Måndag. Nu har jag precis kommit hem från skolan och är fortfarande lika glad och pigg som i morse, hungrig är jag inte alls så jag väntar med middagen tills senare. Jag tänkte börja läsa lite i boken som vi fick i Engelska C och packa lite tills i morgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad kul! :D vi ses säkert då! :)

2008-08-28 @ 20:24:02
URL: http://hjulstrom.blogspot.com
Postat av: Johanna

vilken cool bild

2008-08-29 @ 22:17:50
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0