Ångande ångest!

Om 40 min ska jag sätta mig i bilen och åka till Biblioteket i Källbo skola. Det är nämligen där jag ska hålla en kurs i fotogrunderna för ett tiotal barn i 12-års åldern och uppåt. Jag har ångest. Jag brukar aldrig vara nervös men nu känner jag bara ångest. Jag ringde just till Ålandstidningen och pratade med Emil och sa att de borde komma och göra ett reportage om oss, de har ju mitt telefon nummer där på väggen så de skulle ringa upp ifall de kommer. Just är mit överlevnadssätt att tänka att jag åtminstone har planerat den här dagen ganska bra, bara jag tar mig igenom den så är i morgon ett senare problem.

Nu ska jag gå ut och packa bilen.

Håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: evari

Det går nog bra. Kram

2008-08-05 @ 06:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0