Thank God It's Friday!

Idag har det varit en sån där hemsk Torsdag. Jag verkligen hatar dem. Allt är mediekommunikationens fel, jag hatar det så mycket at jag nästan skulle kunna betala för att slippa de lektionerna. Jag har alltid huvudvärk när jag kommer hem och idag så var jag hungrg och åt för fort så jag fick ont i magen också. Vilade ett tag och sen drack jag kaffe och piggnade i en aning. Nu har jag diskat och duschat och fixat en massa. Jag börjar kl 10.30 i morgon så jag tar packning då, för i morgon så åker jag hem! Ska laga mackor så jag klarar mig ända till Norrtälje också, därifrån får jag sällskap av Ann.

I helgen ska jag på dop och sedan ska jag jobba lite.

Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0