Motivation? Vad är det?

Efter noga övervägande igårkväll innan jag skulle gå och lägga mig så ställde jag klockan på 8.00 idag. Först tänkte jag gå upp några timmar tidigare för att kunna plåta när solen precis gått upp. Här i Uppsala går solen upp runt kl 5.00  och det hade betytt att den här Torsdagen, som annars är så jobbig, skulle ha blivit världens jobbigaste och världens längsta. Jag menar, jag vill ju ha bra bilder men någonstans får ju gränsen gå. Dessutom har jag prov i näringslära idag och jobbig mediekommunikation.

Jag ska släpa mig ner till Vaksala och fotografera lite innan jag cyklar iväg till skolan. Men jag känner ingen motivation. Dessutom så har jag börjat få lite ont i halsen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0