Köttbullar och pasta, ingen ketchup eller brunsås.

Känner mig halvdöd och sliten denna vackra måndag. Jag vaknade just efter att ha vilat en timme och nu lagar jag mat. Jag hade tänkt fota mitt bostadsområde en aning idag med när jag kände att jag var för trött så cyklade jag hem istället efter skolan. Hoppas att maten i magen gör att jag känner mig bättre, för att vila hjälpte inget.

Ikväll har jag massor av kluriga läxor att göra. Och jag har glömt min kalender hemma på Åland så det här kan bli en spännande vecka.

Jag har ett grymt shopping-sug. Men inga pengar som vanligt. Idag när jag kom hem så läste jag tillochmed igenom all reklam jag fått, något jag aldrig gjort tidigare. Men ikväll ska jag gå på ICA, det borde hjälpa lite ivarjefall.

Förresten så var helgen bra. Jag har i princip bott hos Toffe och där trivs jag jättebra. Hela familjen Lindqvist ber förresten i sin aftonbön att jag ska få sommarjobb på Sparis, speciellt mamma Birgitta. Gör det du också, för min skull!

Nu är det köttbullar och pasta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0