Jobba jobba jooobbaaa!

Tommy på sidverkstan: "Solen skiner, fåglarna kvittrar.. Och Alko har öppnat igen!

Jag är på jobb i videobutiken igen mellan kl 17-22.00. När jag slutar ska jag brumma iväg hem och lägga mig i sängen och läsa i mina böcker och tidningar. Njuta av ensamheten en liten stund och sen sova.

Ångest har jag över årets sommarjobb. Jag har en aning ströjobb lite här och där som jag ska göra men inget definitivt, jag har mejlat ett par ställen men ingen av dessa har behagat svara. I morgon ska jag mejla mitt CV till ytterligare några ställen och hoppas på utdelning där ivarjefall.

Och förresten.. Hoppas Tant Julia kan läsa förra inlägget utan sina glasögon nu när jag uppdaterat igen!

Kommentarer
Postat av: Tant Julia

Kära fröken Jansson, nu går det ypperligt att läsa den förtjusande texten!

2008-04-11 @ 19:50:24
URL: http://tejprulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0