I morrn är det TGF

Thank God I't Friday!

Så jävla TRÅKIGT att vara tillbaka i skolan. Min dag har varit olidlig. Samhällskunskap, teori på gymnastiken och mediekommunikation.. Bara lektioner som man sitter still och lyssnar på. Och jag hatar det. Tur att det inte är många torsdagar kvar den här terminen och nästa år så har jag varken gymnastik, samhälla eller mdk på mitt schema. Jag har religion och natur istället men det är ett senare problem. Bara inte msk och samhälla..

Idag när jag kom hem var jag så trött, irriterad och hungrig så jag lagade mat och slängde den i mig och sen SOV jag en timme. Ni får äsga vad ni vill, men jag mår bäst av att sova en timme på dagen. Det gjorde jag inte igår och det var en riktig pina att stiga upp i morse.

Mycket svordomar idag. Men i morgon är det fredag och då ska jag fotografera mitt bostadsområde på morgonen, cykla till skolan för att ha svenska och sedan är det lunch och efter det cyklar jag till bussen och åker hem! Jag ska på födelsedagskalas till Toffe först och sedan till Julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0