Framtidsplaner

Idag har ja kommit underfund med att jag antagligen skulle trivas ganska bra som hemmafru. Hela den här dagen har jag städat, tvättat kläder och lagat mat. I skolan har jag varit i ca 1 tim. Jag trivs med att stiga upp sådär lagom tidigt(8.30 i morse t.ex.), äta frukost i lugn och ro och därefter torka damm, slänga papper, möblera om i skåpen osv. Så om fotograf-karriären går på skit så ska jag gifta mig med någon rik snubbe och vara hans hemmafru.


På tal om hemmafru och tvätta kläder så är det ju obligatoriskt att åtminstone en strumpa(är det två så är de absolut inte från samma par) försvinner på ett mystiskt sätt i tvättmaskinen eller torktumlaren. Det hände inte idag, jag blev istället av med ett örngott. ETT JÄVLA ÖRNGOTT! Vart fan tog det vägen egentligen? Jag som har dåligt med sådana ändå. Hör av dig om du ser det, det är vitt med röda hjärtan på..

Nu ska jag fortsätta med att skura toaletten och därefter blir det Desperate Houswives.

Kommentarer
Postat av: Kattis

jag vet inte när jag åker hem idaaaaee, har inte bestämt mig om jag ska göra det eller inte! Men gör jag det, så blir det med 13 bussen-båten-tjossan.

2008-04-22 @ 20:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0