Dumma Max

En enda lektion i skolan den här dagen också. Engelska. Och jag klarar inte, jag trivs jättebra med att vara hemma och pyssla alla dagar. Idag när jag slutat så raggade jag upp Kajsa och frågade om hon ville komma med mig och äta på Max. Jag tänkte utnyttja mina kupnger jag fått hem på posten, nu visade det sig vara just på Max vid E4/Bärbyleden som de gällde och det vet jag inte ens var det ligger. Hursomhelst så ville Kajsa hellre vara med mig än att gå på mdk(tänk om det vore tvärtom!) så vi cyklade iväg till raggar Max och åt där. Det var trevligt och nu är jag jättemätt. Ska nog gå ut i solen med Näringslära-pappren och läsa på det en aning.

Här är ännu en bild på en sån bil som jag ska ha. Fast blå.

image54

Jag vill ha den nu nu nu nu nu. Jag ska jobba jobba jobba och spara pengar och inte köpa några onödiga saker alls!

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

snygg bil!

2008-04-23 @ 12:47:51
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0