Det går bra nu!

Jag ska jobba på Sparhallen i sommar! Han ringde just och meddelade mig det. Vad glad jag är! Skönt att slippa oroa sig för det nu, kanske pengarna börjar rulla in snart? I Juni ska jag börja jobba en aning och sedan i Juli och Augusti. Jag kommer jobba vecka/vecka, och det känns som om det passar mig perfekt. Då kan man njuta av ledigheten ena veckan och jobba andra veckan. Jag ser verkligen fram emot sommaren nu. Det känns som om jag inte kommer vara utan pengar ivarjefall då jag har 3 olika jobb till som jag kanske ska pyssla med.

Fast just nu är jag fortfarande lite halvdeppig och känner mig sjuk. Jag har ingen termometer men tror att jag har feber då jag fryser om händerna, trots att det är 24°C här inne, mina ögon svider och så har jag huvudvärk. Jag tror att jag ska gå över till min hyresvärd och prata lite lås och nycklar med honom och sedan ska jag nog bara ta det lugnt. Kanske struntar i förmiddagen i skolan i morgon?


Kommentarer
Postat av: Jenny

gratulerar till jobbet! då ska ja handla hos dig varje dag:D eller varannan vecka ivf:P

2008-04-21 @ 21:39:46
Postat av: Birgitta

Hej Ida,
G R A T T
S
till sommarjobbet! Jag visste att de skulle anställa dig, sötnos... ;)

2008-04-23 @ 10:50:59
URL: http://www.eyesoffinland.blogg.se
Postat av: birgitta

Hej Ida,
G R A T T
S
till sommarjobbet! Jag visste att de skulle anställa dig, sötnos... ;)

2008-04-23 @ 10:51:49
URL: http://www.eyesoffinland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0