What if

Idag diskuterade vi olika objektiv och omräkningsfaktorer på foton. Det blev tröttsamt så vi fick sluta ngn timme tidigare, tack för det. Jag for hem och diskade. Det var äckligt. Ska aldrig spara på disken så länge igen..

Makaroner och stekt Falukorv till middag, som om vi inte får tillräckligt med korv i skolan. Bridget Jones syndromet slängde sig över mig när jag skulle lägga ketchup på sidan av tallriken. Flaskan var nästan tom så därför har jag lagt den uppsomner i kylskåpet för att all ketchup ska rinna ner i flaskhalsen. Hursomhelst så bajsar ketchupflaskan ner min hand när jag öppnar korken. Halleluja. Som om det inte räckte, fick jag krypa på golvet och torka röda fläckar en stund. Och nästan ingen ketchup på tallriken..

Ikväll var jag ut och sprang i mörkret. Sprang tills hjärtat galopperade, andan värkte i brösten och benen var spaghetti. Sen duschade jag och fixade. Nu borde jag läsa The Color Purple innan jag somnar.

What if you should decide
That you don't want me there by your side
That you don't want me there in your life

Ja, gulle. Jag kommer ihåg;)

ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0