Never Leave This Satisfaction

Mamma tycker att jag ska se fram emot att få vara med henne den här helgen om Toffe far till Houtskär. Fair enough. Nu känns det inte lika tungt längre. Jag ska fotografera, städa och fixa i mitt rum och sånt där som jag aldrig hinner med när Toffe är med. Det kommer bara vara ännu roligare att träffa honom på onsdag om vi inte träffas på ett tag, så skulle jag ha tänkt förut och så skulle jag ha sagt till ngn annan som kände samma sak. SÅ ska jag försöka tänka nu också.

I morgon har vi skolfotografering kl 14.55. Jag har fortfarande sminkväskan hemma ngnstans. Vacker utan spackel, det är inte jag. Jag brukar bara inte bry mig ibland. Så jag ska nog inte bry mig i morgon heller, men däremmot kanske jag ska ha nå fina kläder. Om jag hittar, det är ganska dåligt med fina kläder i min garderob.

Jag längtar till helgen, och onsdag..

ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0