Mardrömmar

Inatt drömde jag att Toffe var förlovad. Med M. Jag var ledsen fortfarande när jag vaknade 1 tim innan klockan skulle ringa och kunde inte somna om. Det är hemskt hur drömmar kan kännas så verkliga. Det är hemskt att älska någon på avstånd också.

Idag är det onsdag och det betyder kort skoldag, slutar 11.45. Cyklade in till skatteverket och skrev om mig till sverige igen, om några dagar så borde jag vara svensk. Tänkte att jag skulle ha varit in till H&M och bytt en klänning som jag fick av mamma också, men klänningen glömde jag hemma i en kass bredvid köksbordet så det gick ju inte. Jag undrar vad det är med mig nu för tiden, igår glömde jag min macka hemma på köksbordet så jag fick vända om och hämta den och senare kom jag på att jag glömt kameran hemma också och då orkade jag inte vända om en gång till. Jag tror det är för att jag har så lite tid på mig på morgnarna, den här veckan har jag stigit upp 1/2 tim före jag måste börja cykla, annars brukar jag behöva ha en 45 min på mig på morgnarna men just den här veckan så har jag glömt sminkväskan hemma, lagom till skolfotograferingen i morgon, så därför klarar jag mig på 1/2 tim. Men så glömmer jag allt jag borde ha med mig istället.

Iallafall så har jag uträttat alla ärenden som jag planerat in idag så nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Vila en stund och sen ska jag rita lite på min serie tror jag.

Förresten så kanske inte jag får träffa Toffe den här helgen. Han ska kanske till Houtskär och hälsa på sin mormor och morfar och i så fall så hinner vi inte träffas alls. Jag är ledsen och vet inte vad jag ska se fram emot den här helgen om jag inte får se fram emot att träffa Toffe.

ida

Kommentarer
Postat av: flöjtis

du kan se fram emot att få se mig :D haha

2007-09-20 @ 15:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0