Long Time No See

Jag sitter ensam hemma i min lägenhet i Uppsala och försöker fördriva lite tid, så kanske det bli fredag snabbare. Fredag=HEM! Och sen behöver jag skriva av mig lite, även om jag bara tänkte svara på de här frågorna som jag snodde från Julia.

Sommarens...

Väder?
Kunde ha varit bättre, fast visst var vissa dagar riktigt fina ändå.

Sysselsättning?
Jag har varit massor med Toffe. Men även Jenny, Pampas, Sara osv..

Plats?
Mariehamn, Jomala, Lemland och så Nykarleby!

Bästa dag?
Min 18-års dag, den var perfekt!

Sämsta dag?
Alla dagar var bäst i sommras, jag kan inte minnas någon dag som var dålig..

Låt?
Markoolio-Ingen Sommar Utan Raggae, Rihana feat. Jay-Z-Umbrella, Good Charlotte-The River, Everlast-White Trash Beautiful, Frida - Dunka Mig Gul och Blå och så förstås alla Block 44 låtar som jag tvingats lyssna på;)

Artist?
Det är nog någn av alla de artister jag såg på Rockoff. Typ Da Buzz och Markoolio.

Höjdpunkt?
Nykarleby I Finland den 13-16/7 med Sara, Toffe och Pampas!

Happening?
Old Time cruisingen i Roths skruttibangbang bil! Och Peters och Evas 30-års fest.

Pinsamhet?
Fladdrande gardiner och vart fan tog musiken vägen?

Uttryck?
"Suck my dick, hit med skalpellen!" och "Pinsaaamt!"

Surprise?
Den fina middagen som Toffe och Pampas fixade till Sara och mig när vi var i Nykarleby.

Snällaste person?
Lukas!

ida

Kommentarer
Postat av: flöjtis

yeah nykarleby var bra :D vi borde göra om de =) heheh

2007-09-10 @ 18:10:25
Postat av: julia

ja! Uppdatera mera! :)

2007-09-13 @ 19:10:45
URL: http://tejprulle.blogg.se
Postat av: GOLLE

haha svaj i gardinerna;)

2007-09-13 @ 20:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0