You Don't Know How Sick You Make Me

När mobilen ringde i morse så vaknade jag upp till en jättedålig dag, troddde jag. Jag drog täcket över huvudet och somnade om, struntade i de två första lektionerna och for till skolan 11.30 istället för att ha Multimedia. Bestämde mig på vägen hem för att fara ner på stan och köpa ett linne som jag sett igår när jag var med Maite och Emma på Monki. Lukas ringde när jag stod i provrummet, han kommer hem till helgen. Ser fram emot att träffa honom. Köpte ett par strumpbyxor också, som jag ska ha på fredag. Har pratat med Rasmus, som tydligen också ska ut på fredag, honom ser jag också fram emot att träffa! Ringde Emma och gick till Storken för att träffa henne och Maite. Pluggade lite, pratade lite. Måste bara säga att Maite är den coolaste brudenjag känner. Önskar att jag kunde ha lite av hennes spanska temperament ibland. Hon är 20 år men har livserfarenhet som en som har levt mycket längre. 

Nu är jag hemma för att äta och sen ska jag till Vattholma och fixa MDK-arbetet med Emma. När jag kommer hem igen så ska jag städa, diska och packa.

Shadows walking in the crowd
We are lost and found


ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0