Tonight's the night

Ikväll är Anns födelsedagskalas på branddepån i Jomala. Jag ska dit men vette tusan vad jag ska ta på mig för kläder. Det får bli någon gammal trasa eftersom min peng pung är ganska tom just nu. Jag är faktiskt festsugen så jag hoppas att det blir kul! Ska bli roligt att vara med alla mina vänner som man inte annars är med lika ofta.

På måndag börjar jag kl 12 och det är lite tråkigt för jag skulle kunna ta första eckerö turen på måndag morgon, men jag har ingen bil och det går ingen buss från den turen. Kanske blir så att jag åker sthlms-bussen till Norrtälje och sen 807an. Men det skulle jag helst slippa.

We're gonna make it happen
/ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0