Jag orkar inte mer

Idag har jag lämnat in cykeln på hjulhuset. 220 kr skulle det kosta att byta hela däcket. Överkomligt. Jag ska hämta ut den i morgon, vet ju ändå inte om jag kan cykla med foten.

Idag var också första dagen på projektveckan. Jag hatar den redan. Vad är ansvar för dig? Vad är omtanke och respekt för dig? Bara sånt där flum som jag har lärt mig att svenskarna gillar. Vi började med att se på en film också. The Power of One. Den var dålig, tyckte jag. Alla andra tyckte den var bra. Jag vet inte om jag sett en sämre film. Sömpiller.

Jätte motiverad till den här projektveckan är jag. Ska lägga fram förslaget i min grupp att vi jobbar stenhårt i morgon och på onsdag så vi blir helt färdiga och slipper skolan torsdag-fredag. Jag skulle inte tacka nej.

Vill inte vara kvar/
ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0