I want you on my team

Hjulhuset var ju såklart inte öppet. De var på mässa och hade därför stängt och hade haft det i en vecka. I morgon kl 9 öppnar de igen, men då är ju jag i skolan så jag måste gå dit med cykeln efter det. Sandra kommer hit och umgosas med mig imorgonkväll också. Jag måste ladda mitt busskort i morgon, köpa strumpbyxor och handla bröd. Jag är skyldig Kattis 100 kr för Adams present och lär väl bli skyldig mer när vi ska dela på Anns present också. Men efter Ann så hoppas jag att det dröjer ett tag innan ngn av mina vänner fyller år. Jag bli ruinerad av allt presentköpande. På fredag måste jag se till att jag har kontanter också när vi ska festa lite med Ann på båten, sen ska jag köpa snus till en kompis. På fredagkväll när jag kommit hem så blir det väl Arken igen, tredje fredagen i rad. Snart får det bli ett slut på allt det här. Jag får hålla hårt i kortet bara.

Nu är jag så trött så att jag skulle kunna stupa i säng. I morgon har jag veckans drygaste dag men det är snart fredag så jag biter ihop.

För jag behöver lite värme och det ska jag få../ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0