Helgen

Torsdags var jag till Sara Flöjts nya lägenhet på middag när jag kom från båten. Vi åkte lite bil sen, det var trevligt. Jag känner fina tjejer jag, jag säger då det.

I Fredags var jag till stan med Mimmi och köpte mina presenter till Cindy och Sofia(som jag senare på kvällen glömde hemma på köksbordet så pappa måsta komma med dem in till stan när jag var hos Sara). Jag hämtade ut mina bilder från GeFoto som jag lade i ett litet album där jag ska förvara mina favoritbilder. På kvällen for jag till Sara på förfest. Vi åkte taxi ut till hammarland där Sofia och Cindy hade kalaset. Nu när jag tänker efter så känns det inte som att jag var där speciellt länge.. Jag hann dricka bål och prata lite med Toffe i varjefall. Det är det jag kommer på nu att jag gjorde där. Åkte taxi in till Arken, träffade Emma en snabbis innan jag gick in. Hade faktiskt riktigt kul! Lite tjaffs. Men på det hela så hade jag jättekul. Kl 4 så gick jag och Hansi till Garaget och åt sen tog jag taxi hem och sov.

I Lördags så åkte jag med mamma in till stan kl 1 och for och pratade med Toffes mamma. Hon är, efter min mamma såklart, världens gulligaste mamma. Jag visade henne mina bilder och vi pratade en del innan jag åkte hem med Lukas. Peter, Lukas, jag och mamma åt middag hemma hos oss. Vi mätte blodtrycket på varandra(pappa har en sådan maskin lånad från sjukhuset) och kollade även pulsen. Min puls låg på 50-60 ngnting vill jag minnas när jag och Toffe lekte med maskinen. Den här dagen låg pulsen på 100(!) Jag tror det är för att jag hade lite krappis.. På kvällen for jag till Stoffe och umgosades lite med Toffe. Och de andra också som var där förstås.

Idag städade jag mitt rum. Kände mig tvingad till det sen Peter kallade mitt rum knarkarkvarten.. Jag tror aldrig att jag sett så mycket damm. Det var äckligt. Hittade grejor som tillhör Toffe, trodde jag gett allting till honom men tydligen inte. Jag har haft två st sängar a´ ca 1 m breda bredvid varandra i mitt rum, just för att båda Toffe och jag skulle ha rum i min säng. Sängen var lika lång som bred, man kunde lika gärna ligga tvärs över.. Men nu lär det knappast behövas mer, så jag flyttade bort sängen. Det kändes tungt. Nu har jag bara en 105 cm säng.

Jag var in till stan och umgosades med Toffe resten av tiden som jag hade kvar innan jag skulle fara ner till båten. Han bjöd mig på kebab och sen såg vi på tv hemma i hans rum. Det är skönt att vi inte är ovänner. Jag kommer alltid vara din vän, golle;)

Tiden läker alla sår/
ida

Kommentarer
Postat av: julia

så allt känns inte så hopplöst förjävligt längre? :)

2007-10-08 @ 14:54:34
URL: http://tejprulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0