Gud på min sida

PUNKA!

Och inte bara lite heller. Märkte i morse att bakdäcket på min cykel hade en spricka så att innerslangen stack ut. Så när jag skulle cykla hem idag så kom jag halvvägs innan sprickan hade blivit så stor så jag inte vågade cykla mer. Så jag svor lite och började leda cykeln. Då small innerslangen! Och jag föll ner på knä och tackade Gud för allting. Han vill att det ska vara lite svårt för mig..

Nu stressäter jag middag. Makaroner och korv UTAN ketchup. Allting dåligt på samam gång. Ska trasta iväg till Hjulhuset med cykelfanskapet och fråga om de kan fixa det till mig utan att jag blir skyldig en miljon. Skulle inte förvåna mig om han vill ha två..

Skitochpissochgrönaärter/ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0