Exhastion

Bara för att jag känner att jag har ett stort överflöd av pengar just nu så har jag spenderat lite av dem idag. Jag köpte stövlar på Din Sko, strumpbyxor(så jag slipper frysa när jag cyklar) och knästrumpor att ha under stövlarna. Jag har cyklat som en tok idag också, hit och dit och överallt. I slutet av Digital Bild-lektionen så sa David till mig att jag har mycket frånvaro på den lektionen. Det visste jag ju själv också, jag tror att jag har varit i skolan hela dagen sammanlagt 3-4 torsdagar. Nu tyckte han att jag skulle försöka skärpa mig och vara närvarande lite fler torsdagar och fredagar, det ska jag försöka med också.

Ikväll ska jag städa och packa.

Beautiful world/ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0