Det är inte sant

Som om det inte kunde bli värre, att inte livet kunde bli tyngre och den här veckan inte kunde suga en mer purjolök så stukade jag foten på gympan idag. Vi spelade innebandy och jag steg snett. Jag har suttit på akuten på ackademiska hela eftermiddagen med gulle Emma som höll mig sällskap, bar mina väskor och hjälpte mig gå. En tor PUSS till henne för att hon är så jävla gullig mot mig! Ingenting var brutet men nu har jag foten lindad och så hoppar jag på kryckor. Jag kommer inte kunna vara med på drotten på väldigt änge och jag har fått intyg från läkaren att jag måste ha skjuts till skolan de närmaste 2 veckorna. Nu är jag så trött på det här så jag åker hem till Åland i morgon med bussen som går kl 8 från Willy's. Måste åka taxi dit också.

Nu är Maite och Emma på väg hit, vi ska gå till Shima och äta pizza. För det är jag värd.

/
ida

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja nu har Gud nåt emot dig ivf, ingen tvekan om saken. Men alltså hur ska du få skjuts till skolan då? privattaxi eller? betyder det här att du inte kommer med till arken imorgon :O fast så vild o galen som du är när du är full så kanske det inte är så bra om du far dit.. :)

2007-10-11 @ 21:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0