Countdown

Två skoldagar kvar innan det välbehövliga höstlovet. Och det har varit så mycket att göra. I morgon ska äntligen Emma och jag redovisa vårt mdk-arbete om hur svenska plitiker framställs i media. På fredag ska vi ha ett "prov" i svenska om de texter som vi jobbat med under hösten. Efter det så känns det som att jag kan andas ut lite grann. På höstlovet ska jag skriva min uppsats om Kanada på engelska också..

Snart är det halloween också. Jag har inte varit så sugen på att klä ut mig förrän jag började prata med Rasmus alldeles just. Det skulle vara perfekt om jag klädde ut mig till skolflicka, eftersom jag har det mesta som behövs hemma redan. Men ännu tuffare skulle det vara att vara utklädd till polis. Tur att jag har några dagar på mig hemma att fixa ihop ngnting..

I morgon är en jobbig dag, men jag ska in till stan efter skolan och köpa ett par stövlar tror jag. Sen är det så gott som helg. Eller nej, måste skriva och flumma massor på svenskan. Ångest. Men efter det är det i varje fall helg och då ska jag åka 807an till Norrtälje och hoppa på sthlmsbussen där och åka till båten!

Ignition/ida

Kommentarer
Postat av: em

jag VILL träffa dig på ditt höstlov, de är väl nästa vecka? vill prata med dig. har hänt så mycke den här veckan så det inte är sant.

tänker på dig varje dag.

2007-10-25 @ 11:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0