Inget är heligt

Idag blev jag äntligen färdig med min engelska uppsats om Kanada. Jag är inte nöjd men arbetet skulle ha varit inlämnat för en månad sedan så nu vågar jag inte skjuta upp det längre. One down, a thousand more to go. En presentation om en fotograf, ett yrkesporträtt, ett vardagsporträtt, bildreportage med minst 6 bilder, uppsats om pressetik, några förslagsbilder till utställningen på promat och ett bidrag till en fototävling med temat: "jag slog upp ögonen och såg.."

I morgon är det livslust dag i skolan. Det innebär Yoga, Kinesologi, Qigong och självförsvar. Det är en ganska kort dag, skönt. På kvällen ska är det fika med Tjorven, Martina och Cissi innan vi åker och ser på Inget är heligt - Magnus Betnér. Lite lycka i denna grå vardag!

Förresten så är det snart fredag kom jag att tänka på. Jag måste bara genomlida en Torsdag till innan dess. På fredag ska Tessi till Uppsala och då ska jag åka snålskjuts på henne till båten. Det ska bli skönt att slippa ta bussen till Norrtälje först.

Miss you like crazy/ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0