I love Åhléns

Idag kom mitt H&M clubkort. Och jag ångrar mig redan att jag gick med i skiten. För det första så går det inte att logga in på sin sida med sitt medlemsnummer och kod för jag vet inte exakt vad jag har för kod och inte går det att mejla koden till min mejladress för hela grejen verkar vara helt ogenomtänkt. Jag fick ivf 2 st 50 kronors checkar, en att handla för i butiken och en att handla för online. Men de gäller bara om man handlar för mer än 400 kr och det gör jag ju aldrig i butiken. Nä, bli inte H&M clubmedlem. Tacka vet jag Åhléns! Jag undrar hur man avslutar sitt medlemskap..

Idag vaknade jag med ett gulligt sms i inkorgen. Det är inte varje dag man gör det nuförtiden så det hade inte kunnat börja bättre. Hade matteprov första lektionen i skolan, jag gissar på ett G ungefär. Färglära med My efter det och sen Engelska. Jag blev lite orolig att jag skulle behöva presentera mitt land, som jag inte ens börjat arbeta med. Men jag slapp och tack för det.

Nu ska jag skriva en handlingslista och sen bär det av till Willy's med Martina. Efter det så ska jag skriva på mitt engelska-land, skulle tro att jag är ca 1 månad försenad med det arbetet..

En sång till alla dem
/ida

Kommentarer
Postat av: emma

haha men vad vill du att jag ska göra då?
spola tillbaka tiden, nä det hjälper väl inte det heller.

2007-11-05 @ 21:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0