Givakt!

Tillbaka i Uppsala igen. Ikväl har jag kört hit med mammas bil eftersom hon är i Vasa den här veckan och inte behöver den. Jag har planerat att åka till Moster-Nanne i Rickeby och hälsa på ngt den här veckan. Hon har ett bord som jag ska kolla på och sen är IKEA med Emma och Martina ett måste.

I helgen så var jag ute och fotograferade frost med mitt macro-objektiv. Det var lite klurigt utan stativ men jag tror nog att jag fick några fina bilder com jag lägger upp här senare eller på bilddagboken. I Lördags så körde jag bil i stort sett hela kvällen, agerade lite chaufför och så passade jag på att ta Jenny med mig ut till Marsund och ta kort på bron. Den är himla vacker när det är mörkt! Men jag hade inget stativ och det hela blev ganska misslyckat, men jag planerar att återvända med ett stativ och mycket mer kläder - höll på att frysa ihjäl under de få minutrarna vi var där!

I morgon är en ny dag och en ny skolvecka. Måste ta itu med matten som jag missade förra veckan.. Jag saknar Toffe som ett hål i huvudet redan, men vi ses på fredag(?) igen och måndagar och tisdagar brukar ju faktiskt vara värst..

Erase and rewind/ida

Kommentarer
Postat av: Kattis

Tack för att du ringde! Nu är allt fixat :) :)

2007-11-26 @ 12:25:15
URL: http://flas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0