Förste mal får kvarna

I morse kl 9 steg jag upp och for till polishuset och mötte Sandra Feuer. Vi gick hem till mig och såg på TV och åt toast innan vi gick vidare till Fyrishov för att vara med på den obligatoriska simningen. Det var trevligt att spendera lite tid med henne. Förra året så var vi alltid tillsammans; Feuer, Kajsa, Sandra och jag. Vi hängde ihop. Men nu så ses vi bara korta stunder i skolan. Vi borde inskaffa en dag som vi träffas och fikar eller bara umgås.. Det ska jag föreslå!

Inloggningsservern i skolan var paj så vi hade ingen digital bild och slutade någon timme tidigare istället. Jag är alldeles seg efter simningen så det satt inte helt fel. Ikväll ska jag packa, städa och göra läxor. Det är en vanlig torsdagkväll för mig alltså, jag ska tvätta också.

Kommentarer
Postat av: KimJ

Ha en bra dag! Kram KimJ

2007-11-22 @ 16:20:57
URL: http://kimj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0