Första November?!

Inatt sov jag ensam hemma i min säng första natten det här lovet och jag tyckte inte om det.

Idag är det den första november. Jag som tyckte att det var sommar alldeles just? Snart är julen här och när den är över så hoppas jag att det blir sommar igen fort som fan.

Idag ska jag in till stan och handla lite halloweenkläder. Kanske jag ska fika med Emma också, hon slutar kl 12.45 vill jag minnas. Men man vet ju aldrig med henne..

Nu ska jag i varje fall äta och klä på mig och sen ska jag ta mammas bil in till stan!

You can stand under my umbrella
/ida

Kommentarer
Postat av: Emma

jaha det kändes ju bra att höra.
tackbara

2007-11-02 @ 18:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0