Don't Panic

Den här kvällen kommer ägnas åt plugg, plugg och plugg. Jag ska försöka jobba stenhårt den här veckan så att jag får det mesta avklarat som ska göras. Jag vet inte hur jag ska lösa detta med mitt yrkes/vardagsporträtt bara. Det får nog vänta tills på lördag när jag är hemma. Men vem jobbar på en lördag? Till reportaget har jag ingen aning om vad jag ska fotografera. Jag ska skriva, eller nej.. Förbättra en uppsats om Mattias Klum som jag skrev när jag gick på folkis. Tänkte göra det lätt för mig och bara skriva om den lite. På torsdag ska min uppsats om pressetik vara färdig också. Bäst att sätta igång..

Everybody here's got somebody to lean on
/ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0