Catch up

Det var en bra helg, men alldeles för kort som vanligt. I fredags var jag på fotomässa i Nacka strand. Gjorde av med lite drygt 4000 kr på de två timmarna jag hann vara där innan jag åkte till Tekniska och tog bussen till Grisslehamn och Eckerölinjen. Jag beställde ett macro objektiv(som jag förresten hoppas kommer på posten i morgon), köpte en prenumeration på tre nr av kamera & bild för 50 kr och en kortläsare för 99 kr(mässpris).

Pontus Enhörning var med på båten hem. Jag var hem en snabbis efter lite grejor innan jag gav mig ut i halkan på väg till Toffe. Kvällen tillbringades hos Pampas och sedan for vi till Arken. Vid 2-tiden så hade Toffe och jag tröttnat så vi gick via Garaget innan vi gick vidare hem till Toffe och sov.

På lördagen så var det födelsedagskalas hos Stoffe, han blev glad över Gerts fredagsfräckisar som han fick av mig och det hela var mycket trevligt. Toffe fick för sig att han skulle till Indigo och jag följde med, vi träffade Jimmy och Robban en liten stund innan vi även denna natt gick hem vid 2-tiden.

Söndagen var som alla andra söndagar.

Ketchup/ida

Kommentarer
Postat av: mad

tack ida, du är så jävla gooooo! det är så kul med pepp! jag ska absolut fortsätta skriva och fota, tvivla icke :D PUSS på dig

2007-11-19 @ 22:31:10
URL: http://madelenkatinka.blogspot.com
Postat av: emma

haha jag har också gerts fredagsfräckisar, jeeevligt rolig :p

2007-11-20 @ 14:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0