Bara rullar fram

Sov hos Toffe med honom inatt. Fick sova vidare när han for på jobb kl 7.30 i morse. Vaknade igen till lunch ungefär och då for jag till Garaget och åt med Jenny, Sara, Matilda och Jessica. Vi var till lekplaneten och till Bazar efteråt, jag köpte en polismössa. Kaffe på Alida och sen for dom andra till Emmaus och jag gick till Magique och hittade inte några svarta shorts som jag ville ha så jag gick till min gamla skrutt fiesta, som jag för övrigt hade glömt att stänga av lyktorna på, och for till Lemland och tände ett ljus i en lykta på mormors grav. Nu är jag hemma.

Ikväll ska jag till Ann på förfest och sen ska jag till Mariepark. Tur att jag har fått studiebidrag idag annars skulle jag inte ha råd med annat än bara bark och rötter den här helgen. Snart kanske jag ska börja fixa mig också..

Nu är bollen hos dig
/ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0