Ajjabajja!

Jag vet inte riktigt vad det är med mig nu. Det brukar inte spela ngn roll för mig hur less jag är på skolan.. Jag brukar ändå pina mig iväg dit dag efter dag och vecka efter vecka även fast jag inte har ngn mamma hemma som tjatar på mig. Igår när jag vaknade så kändes inte matte så himla lockande så jag kackade på den lektionen och steg upp 1 tim senare istället. Ångrade inte det när jag fick reda på att projekt & företagande-kursen började samma dag och att jag skulle sluta kl 16.30 istället för 14.00 som jag gjort tidigare alla måndagar. Läraren och lektionen var rena rama sömnpillret men vi fick sluta 1 tim tidigare, tack och lov.

I morse när min mobil ringde kl 07.20. Så mådde jag lite illa och tänkte att det är minsann ursäkt nog för att få en sovmorgon, så jag ringde och sjukanmälde mig och sov vidare tills nu ungefär. Nu har jag dåligt samvete men Tjorven tycker att jag har orsak att vara hemma ibland när livet är tungt. Jag ska ivarjefall fara till skolan och gå på foto-lektionen till kl 12.25. Och detta med sovmorgnar ska jag inte göra till en vana. Det är tufft att vara sin egen mamma..

Jag är 18 år och gör vad jag vill
/ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0