Snakes on a Plane

Idag steg jag upp kl 11. Alla andra jullovsdagar har jag stigit upp efter 12 så jag är rätt nöjd med mig själv idag faktiskt. Jag duschade och sen satte jag mig framför datorn och började skriva på min engelska filmrecension om Snakes on a Plane. Och här har jag suttit hela dagen, med avbrott för vissa toa besök och middagar.. Men så blev jag färdig till slut och ganska nöjd till på köpet. Fråga mig vad du vill om Snakes on a Plane och jag vet svaret. Damn I'm good! Funderade nästan på att lägga upp hela recensionen här, men sen kom jag på att alltför många skulle sno den. Men behöver du en filmrecension på engelska så kan du höra av dig så kommer vi nog överrens på något sätt. Allt går att köpas, för det rätta priset.

ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0