hålhålhål

Inatt har jag sovit 10 timmar, som en prinessa. Fast inte känner jag mig speciellt pigg för det just nu. Har haft svenska idag och just var det lunch. Skulle ha haft mediekommunikation precis nu men Ebba är bortrest så jag har hål. Matten börjar om knappt en timme och sen är det bara klassrådet kvar innan jag får gå hem. Skönt med mjukstart, I can tell you. Ska ner på stan, till Holmlunds och byta min jacka.. Sen hoppas jag att Kattis har slutat tidigt idag så jag kan leka med henne.

Igår var jag till Willys och handlade med Nisse. Jag säger då det.. Det spelar ingen roll vad man handlar. Kararna ska stanna hemma! Han var inge bra sällskap. såg så uttråkad ut. Skyll dig själv!

Nej nu får det va bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0