Kalas

Sista veckan innan sportlovet. Det är visserligen bara måndag ännu men det känns som att denna vecka kommer att gå fort. Nu har jag GK (grafisk kommunikation) och när jag slutar så ska jag ringa och höra med Ulla-Stina och Camilla(min morbrors fru + gudmor) var de är någonstans och så ska jag fara och äta någonstans med dem, kanske handla lite. Ikväll kl 21:15 har jag dans också.

Björn sitter och läser Franska ur Malins franska ordbok.

Det är någon som har klottrat "Kalas" på guc's vägg i helgen. Jag är ganska neutral. Fattar varken varför man gör det eller varför man ska låta bli.

Jag hade ont i mitt hjärta tidigare, men det har nog gått över nu. Malin blev rädd.

På onsdag är det alla hjärtans dag.
Tuffa tider för dem som står bredvid,
som en drömmare.

ida

Kommentarer
Postat av: Anna

Du finns i mitt hjärta på alla hjärtans dag Ida :)

2007-02-12 @ 14:32:58
URL: http://tiingeling.blogg.se
Postat av: evari

Du vet att du är älsakad av hela lilla familjen på kingsisland

2007-02-12 @ 19:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0