Jag och Julia

Trevlig fika på stan med trevligt sällskap.
Tills slut slog sällskapet och jag oss ner på en bänk i Sittkoffs för att läsa en gratistidning.
Schlager, Rix Morron Zoo-Roger, Skönhetsbehandlingar för män bestod innehållet till mestadels av..
Julia: "Asså, är det så gay-tema på den här tidningen eller?"
Ida: "OJ, han var snygg." Utbrister jag och läser vidare.
Ida: "Ålder - 17, Bor - Östhammar, Civilstatus - Singel" Det här verkar ju lovande tänker jag medan jag läser högt för Julia.
Ida: "Så kom jag ut.. ÅNEJ, han är GAY!"

När vi reste oss upp och gick så lade vi tillbaka tidningarna i tidningsstället, duktiga flickor som vi är. DÅ först såg vi att det stod QX på tidningens framsida med stora rosa bokstäver..

Kommentarer
Postat av: julia

åh, vi är så smarta ida :)

2007-02-20 @ 18:38:16
URL: http://tejprulle.blogg.se
Postat av: Mimi

HA HA XD Vad duktiga ni är ;D

2007-02-28 @ 19:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0