alla hjärtans dag

I måndags var det en bra dag. Först skola och sen hängde jag med Ulla-Stina och Camilla lite på deras hotell och sen åt vi på Ken's. Kl 21:15 så var jag på magdans igen och det var roligare än vanligt. Jag hade fullt upp hela dagen och det gjorde att jag kände mig lite viktig och betydelsefull.

Idag är det alla hjärtans dag och jag har laddat upp med glass, choklad och hallon som jag ska måda i mig ikväll framför tvn medan jag tycker synd om mig själv. Snart ska jag cykla iväg hem, kolla posten för jag tror att jag har fått ngt av min mamma.. och sen ska jag ner på stan eller åtminstone till solpalatset och sola. För det är jag värd. I morse, eller vid lunch ungefär när jag började, så hittade jag en hjärtelapp på mitt skåp. Det stod:  "Hoppet ser det osynliga, känner det ofattbara och uppnår det omöjliga" Det var Ny Generation-gruppen som satt upp sådana lappar på alla skåp i hela skolan. Gulligt. Jag ska spara den.

Ofattbart

glad alla hjärtans dag alla

ida

Kommentarer
Postat av: Anna

men hon kan ju inte dö :O

2007-02-14 @ 14:50:02
URL: http://tiingeling.blogg.se
Postat av: julia

glad alla hjärtans dag ida, jag saknar dig gumman!

2007-02-14 @ 20:04:17
URL: http://tejprulle.blogg.se
Postat av: rasmuuus

på ken's har jag också ätit ;D

2007-02-25 @ 23:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0