Måndag

Idag var jag till Folkis och hälsade på. Ann, Kattis, Anna, Sara och jag. Det var lite annorlunda, inte som förra året. Jag saknar folkis. Bodil, Monique, Kjell, Glenn, Gitta och Hasse blev glada för att vi kom och hälsade på. Christian är inte där på måndagar.. Jag skrev ett meddelande till honom på tavlan i media-klassrummet. Jag skrev att vi saknar honom och nästa gång vi kommer och hälsar på så ska han hålla sig där! Hoppas han blir glad, hörde att han har det lite jobbigt.. Kattis hittade några filmer på datorn som vi tittade på. Bl.a. Halloween-filmen, tänk att det är ett år sen? Christian hade sparat alla tidningsurklipp på oss också, mitt filmomslag och välkomstlappen som vi skrev till nya medialinjen. Han saknar nog oss också.

Idag så lagade jag mat igen. Igår blev det Kycklingwok och ris och idag Wienerschnitzel och Hasselbackpotatis. MUMMA! Det är kul att laga mat, ibland skulle jag vilja vara kock. Men bara ibland.. Jag var ut och gick med Isolde till Mette efter maten, hon följde med tillbaka hit och drack te. Jag lånade ett superfint hårband av henne! Det är leopardmönstrat och jag vill också ha ett sånt! Nu har jag just följt Mette hem igen. Jag ska skriva in lite recept på datorn (håller på och gör en kokbok, skriver recept och tar kort). Sen kommer Prison Break, så det vill jag se på även fast jag inte kommer kunna se nästa avsnitt.

I morgon ska jag in till stan och fika med Emma, det ska bli trevligt. Jag har precis skickat in en massa kort som jag ska hämta ut från Gefoto också. Närmare 150 st blev det, och jag tror ändå att jag måste framkalla dem från mitt födelsedagskalas också..

Senare i veckan ska Kim och jag träffas. Det var längesen. Undrar hur det kommer att kännas? I helgen ska jag antagligen jobba hos Stoffe, fast jag hellre skulle jobba i veckan på kvällarna. På Fredag är det ju halloween och då vill jag klä ut mig, kul att jobba då? Men jag vet inte vad jag ska klä ut mig till så, då är det väl lika bra att jobba och tjäna pengar.

Inte för att jag bloggar ofta, men nu har jag ivf gjort det ordentligt.

I don't feel like dancin'

ida

Kommentarer
Postat av: julia

bara för att jag är på ett känsligt humör idag så blev jag ju helt ledsen av att läsa om folkis :( jag saknar christian och media massor.

2006-10-31 @ 15:08:57
URL: http://tejprulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0