Låång höstfika

Idag har jag varit på höstfika med Emma. Vi skvallrade på som små hönor medan vi drack varm choklad och åt chokladkaka(som egentligen hette något mycket finare men som ingen av oss kunde uttala).  CHOKLADCHOCK! Hoppas att jag får träffa henne igen innan jag far till Uppsala. Efter fikat så for Emma hem med Sara och 14:05-bussen. Jag gick iväg till Gefoto och hämtade ut mina bilder som jag beställde över internet igår. Jag blev riktigt besviken när jag såg endel bilder som var helt konstigt beskurna! Hela huvuden som inte var med osv. DÅLIGT! Samtidigt så orkar jag inte gå in och klaga heller, jag betalade ju med mitt presentkort och så fort jag har använt det så ska jag börja gå till gamla hederliga, trevliga Foto Plus igen.

Min mamma har blivit sjukskriven i 2 veckor, hon har så ont i sina höfter. I morgon ska hon in och röntga sig. Stackars mamma, hon mår jätteilla.

Ikväll efter maten så skrev jag in ännu fler recept på datorn. Snart färdig. Sen tröttnade jag på det och då blev jag på dåligt humör och som jag alltid gör när jag blir på dåligt humör så lägger jag mig i min säng och ligger där och är på dåligt humör istället. Då ringde Kim. Vi ska träffas i morgon, då blev jag glad och började städa. Nu ska jag se på Äntligen Hemma och sen på House, vad det är för skit.

ida

Kommentarer
Postat av: julia

nu är det såhär;
1. jag anser också att GeFoto inte hänger med i tiden trots att dom säger sig göra det. På den gamla goda tiden kunde dom sannerligen beskära bilder rätt.
2. stackars idas mamma :( hälsa henne från mig!
3. House är inte helt skit, det är ganska helt okej. Sevärt ;)
4. jag saknar dig.

2006-10-31 @ 21:17:48
URL: http://tejprulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0