Here we go again

Första söndagen på länge som jag inte är trött som en slashas.
Första söndagen på länge som det inte ska bli så jobbigt att åka båt och buss till Uppsala.
Första söndagen på länge som jag har packat ner allt i lugn och ro.

Men det känns ändå inte riktigt som att jag vill fara. Ångest.

Jag vet inte om jag kommer hem nästa helg. Mimmi kanske skulle komma och hälsa på mig, det skulle vara jättekul. Men ingenting är ju bestämt ännu så vi får väl se. På fredag så kanske jag ska träffa Malin, hon och hennes familj ska till IKEA i Uppsala.

Den här veckan har vi prov i Mediekommunikation.
Den här veckan ska vi filma och redigera vår film.
Den här veckan ska vi fortsätta se på 'Garden State' på engelskan, jag har sett den förut men den är bra och tål att ses en gång till.
Den här veckan ska jag ge mitt svenska person nummer till skolan så jag slipper vara TF01.

Jag kommer inte hem ikväll

ida

Kommentarer
Postat av: Qaroline

Svara på dagens fråga i min blogg ; D

2006-10-15 @ 14:17:28
URL: http://Qarolinew.blogg.se
Postat av: "evari"

Och på torsadg ska jag förhoppningsvis lura med Peter och Ludwig till bla. IKEA i Uppsala. Hur går du i skolan då hinner du träffa oss?

2006-10-15 @ 21:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0