Do not touch/Donuts

Jag längtar hem. 
Jag vill sova i min egen säng.
Jag vill äta mammas mat och retas med pappa.
Jag vill vara med Lukas och Peter.
Jag vill bråkas med Eva och pussa på Ludde.
Jag vill gå ut och gå med Isolde.
Jag vill sova i min stuga.

Jag vill komma hem.


Det känns som om det var längesen jag var hem sist. Jag trivs bättre i Uppsala än vad jag gör hemma. Men jag saknar mitt rum och mammas mat och pappas pengar. Jag vill verkligen ha en egen lägenhet tills nästa år så jag slipper trängas i köket med alla hungriga svenskar. Undrar varför inte jag kunde få vara rik? Funderar på om jag ska försöka hitta nåt jobb här, typ dela ut tidningar eller reklamblad eller något. För nu är det verkligen TOM PENG PUNG. 

Nu ska jag gå på lunch med Sandra, undrar vad vi får?
Säkert korv, det får vi alltid. Bara korv, korv, korv.


ida

Kommentarer
Postat av: julia

IIIDA, jag saknar dig massor. Vi är alltför dåliga på att ses. Vi bara planerar, men inget blir av. Haha. Fy, jag behöver lite Ida-humor och träffa dig. Oh sister :)

2006-10-11 @ 18:15:35
URL: http://tejprulle.blogg.se
Postat av: "evari"

Vi bråkades inte så mycket idag, fick Ludde någon puss? Tack för sällskapet och äppelpajen.

2006-10-13 @ 22:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0