Oh, vilken härlig dag!

Snö ute. Jag fattar inte varför alla tycker att det är så roligt med snö? Usch nej, jag vill ha sommar igen. Mamma är och röntgar sig och sedan skulle hon fara på möte en liten stund. Jag är ensam hemma och eftersom det är snö ute så är jag därmed också väldigt handikappad när det gäller att ta sig någonstans. Så usch-fy-blä för snö!

På tisdag så ska jag hålla ett föredrag om Åland i skolan. Vad är värt att berätta för mina klasskamrater i MP1B om åland? Jo, vi har faktiskt bredband.. Nej, vi pratar svenska..

Och, hur tusan ska jag ta mig in till stan till 15-tiden? Taxi?

Jag saknar dig också Julia Lindfors!

ida

Kommentarer
Postat av: julia

hihi (:

2006-11-01 @ 12:13:26
URL: http://tejprulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0