Hej vad det blåser i träna idag!

Mamma mår mycket bättre idag. Det är skönt. Jag hälsade henne från Julia och då blev hon glad.

Idag så har jag städat mitt rum. Jag städade inte så noga, dammade inte mattor och sådär, men det är en stor skillnad mot hut det såg ut tidigare. Skönt med rent och fint, det kommer åtminstone hålla sig tills ikväll. Jag var ut med Isolde i blåsten tidigare idag också, vi gick i skogen så att det inte skulle blåsa så mycket och när jag kom hem så var jag duktig och plockade ur diskmaskinen också. Det du, det är inte ofta det händer.

Idag har jag varit på stan med Kim också. Vi gick till Nikolaj, han fikade och jag åt mat. Det var roligt att träffa honom. Bästa vän. Var och köpte ett par strumpbyxor på Kappahl också, så jag slipper frysa röven av mig i Uppsala, har hört att det är tidernas storm där! Sen tog vi 17:05-bussen hem och jag hann träffa Lukas en liten stund också.

Ikväll har jag börjat sticka på min andra vante, mysigt. Det känns som om mitt höstlov snart är slut nu. Jag vill inte att det ska bli söndag så fort, så därför hoppas jag att de här följande dagarna blir tråkiga.

ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0