Här stannar vi och röker tobak

Halloween var bra. Precis så lugnt som jag ville ha det. Jag var till Stoffe en stund på kvälle. Utklädd, såklart. Eller nja, utspökad. Roth tyckte att jag borde gå sådär hela tiden. Med lösögonfransar och svart runt ögonen. Haha! Jag for hem där vid 22 och fixade lite där hemma.

Idag vaknade jag upp för första gången på väldigt länge och jag var inte trött, risig i magen eller uttorkad. Skönt! Stickade tummen til ena vanten, bara en tumme kvar.. De finaste vantarna jag har stickat hittills. Och så packade jag lite till Uppsala innan jag for på jobb och, här är jag. Idag sitter jag härmellan 13-22 och lyfter lite lön så jag har råd med nudlar i Sverige. I morgon ska jag fara med 13:30-turen istället för 18:30, man kommer hem så sent och det är så mörkt annars. Dessutom så måste jag handla lite mat. Kom ihåg att be för att min cykel står kvar vid Willy's också. Jag lämnade den där när jag for och jag hoppas verkligen att ingen snott den. Då blir jag ledsen.

Jag har nästan gett upp hoppet om Liftarens guide till galaxen. FISATAN vilken jobbig bok det är. Tänkte läsa den klart idag men varjegång jag börjar läsa så kommer det en kund och sedan har jag läst samma sida 10 ggr och varje gång, på samma ställe, har en kund kommit.

På tal om upprepning så har jag nog sett MTV Europe Music Awards Hangover Show och Who said what ungefär 5 ggr sen torsdags nu..

I'm not here for your entertainment

ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0