Trollunge

Efter skolan så åkte jag in till stan med bussen för att klippa mig.
Jag och Julia är odentlgia brudar så vi använde våra säkerhetsbälten,
knöt ihop både hennes och mitt runt oss medan vi fnissade busigt.
Julia gjorde en super-kärring knut så när vi kom till Jomala så började vi knyta upp den
för att hinna tills vi kom in till stan, det gick ganska enkelt så vi hade kunnat vänta tills strandnäs ändå..
Är man knäpp så är man, som Anna sa.
Det är nytt och fint på nya klipp upp, där jag klippte mig.
Julia tittade på, fast det tog lite längre än det var meningen.
Nu ser jag ut som Ronja Rövardotter tycker pappa, måste nog säga att jag är nöjd ändå.
Jag skulle ha velat gå till sportcenter och se om jag hade hittat surfarshorts efteråt,
men eftersom det tog lite för länge på klipp upp så måste jag fara hem med mamma och maten i bilen.
Jag blev ändå pank nu när jag var och klippte mig, får vänta med shortsen lite.
Det ska väl ändå bli lite sämre väder nu? Då vill jag inte frysa i shorts.

Katja, Julia och jag.. Nu är vi pannluggsbrudar, tuufft. Och Anna ska också snart klippa sig.

Snart går vi ut folkis och då är det folkis out hos Ann, det ser jag fram emot!

Jag somnade just, vaknade av att Mette messade att hon inte skulle komma hit ikväll i varjefall.
Nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Kanske ragga på pappa och fråga om han bjuder på glass.

Kommentarer
Postat av: slots

If You are rank dozen vig cut glossary free slots pot!

2006-08-04 @ 16:18:43
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/slots
Postat av: omaha hi lo

Tomorow layout online omaha hi lo fish george circle george!

2006-08-05 @ 12:11:03
URL: http://www.ajcarvelli.com/08/4047.html
Postat av: baccarat

It is understood scratch rolled churn price door online baccarat push profit dealer cancellation.

2006-08-05 @ 19:49:28
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/baccarat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0