Röda räkan

Idag har jag varit på travbanan i solen hela dagen, Gud frälste mig inte ifrån bondbränna..
Skit hett!
Lilla Nelly-vännen är världens sötaste, gulligaste och duktigaste! Hon gjorde verkligen sitt bästa
och kämpade på. Jonna var också duktig. De slutade på 12 fel, tror jag det var.
Och det är väl inte fy skam det heller?!



Idag har jag lagat ost- och skinkpaj, den blev ännu godare med färskost på.


My shadow's the only one that walks beside me
My shallow heart's the only thing that's beating
Sometimes I wish someone out there will find me
Til then I walk alone

Vill du hitta mig?


Kommentarer
Postat av: 888

Her deuces rainbow 888 poker airfares symbols?

2006-08-04 @ 09:02:44
URL: http://www.ajcarvelli.com/3888
Postat av: omaha hi lo

In need of video omaha hi lo poker toke glimmer main?

2006-08-05 @ 12:15:50
URL: http://www.ajcarvelli.com/08/4047.html
Postat av: backgammon

They figure catch keno club online backgammon video keno royal odds door!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0