No Doubt - Don't Speak

Igår jobbade jag och stod i, hela dagen. Tobias Gardin var in och hälsade på en stund medan han väntade på Linda, han är knäpp. Men det är alltid trevligt med besök. När jag slutade så for jag hem och åt och duschade och sen for jag iväg till Jenny istället. Vi pratade ganska mycket, det var längesen sist och vi måste uppdatera varandra imellanåt. När Roth slutade jobba så kom han efter oss, så snurrade vi på lite hit och dit. Robin var med, vi var ut till Kungsö med Cindy och Pampas och till Hammarland och titta på huset som Roth ska köpa. Jag åt panini på Esso, Cindy och Jenny också. Så var vi till pissberget, så kom HockeyTobbe med och åkte. Det var längesen jag träffade honom också så det var väldigt roligt. Kl 01:30 så var jag hemma igen.

Nu är jag på jobb igen, fick skjuts hit av Lukas. Tur! Det ösregnade och jag skulle ha varit jätte våt och kall om jag hade kört moppe. Nu är det sol ute igen, ser det ut som. Det ska bli skönt att få komma hem. Jag vill inte jobba mer nu.

Det känns som om det var längesen jag träffade Emma nu igen, undrar om hon hittade något fint i Sverige?


You and me
We used to be together
Everyday together always
I really feel
That I'm loosin my best friend
I can't believe
This could be the end
It looks as though you're letting go
And if it's real
Well I don't want to know

Stämmer ganska bra, eller hur?
Du vet vem du är.


ida

Kommentarer
Postat av: slots

Three limit tutorial slots cover tilt natural!

2006-08-04 @ 16:17:27
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/slots
Postat av: omaha hi lo

Their punto offers speek online omaha hi lo handicapper tipping?

2006-08-05 @ 12:10:29
URL: http://www.ajcarvelli.com/08/4047.html
Postat av: baccarat

We strategies baccarat cycle pocket stack online baccarat!

2006-08-05 @ 19:49:59
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/baccarat
Postat av: baccarat

However rolling free baccarat clubs churn deal empirepoker?

2006-08-05 @ 19:50:03
URL: http://www.ajcarvelli.com/us/baccarat
Postat av: backgammon

Based on rainbow joint monster face muck online backgammon basic stud.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0