Michael Buble - Home

Idag har jag nuddat min näsa med tungan, tryckte iochförsig ner näsan med ena handen..
Men jag tycker att det räknas ändå!

Har legat ute på en filt i solen hela dagen, läst 'Lovligt Byte'.
Nu är jag röd om öm på mina axlar.
Gulle Ludde och Eva har varit hem och ätit.



Igår var jag till stan och åt glass, sommar! På den nya kiosken bredvid bibban så kan man köpa kaffe & hallongrotta.. Undrar vad det är?

Ikväll ska jag ut och rulla så långt som benen bär.

May be surronded by
A million of people I
Still feel all alone
And I wanna go home
Oh, I miss you, you know


Kommentarer
Postat av: andrea

Jag har också varit ute och läst idag, blev lite röd om armarna ;) men det är värt det om man blir brun! :D

2006-05-05 @ 19:18:28
URL: http://energiandrea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0